Review: Falster – de nieuwste Henders & Hazel collectie!

Henders & Hazel Falster: de nieuwste parel onder de Henders & Hazel collecties

De laatste aanwinst binnen de Henders & Hazel collecties: Falster. Deze serie is vervaardigd uit massief kikar-hout en kikarfineer. Kikar hout is een duurzame loofhoutsoort die al sinds jaar en dag gebruikt en gewaardeerd wordt in ons interieur. Meubelen uit de Falster serie zijn, net als de andere Henders & Hazel series, ambachtelijke meubelstukken. Dit betekend dat elk meubel uniek is. De serie Falster bestaat uit: bergkasten, boekenkasten, dressoirs, tv-dressoirs, salontafels, eettafels en hoektafels. Voor de volgers van dit blog hebben de interieurspecialisten van Korver Living de serie grondig onder de loep genomen en een top drie gemaakt van hun favoriete meubelstukken uit deze serie. Het resultaat hiervan kunt u hieronder teruglezen.

korver-living-falster-henders-en-hazel

1: Falster bergkast, 2-deuren + 2-laden + 6-niches 130 Cm (+ Led)

De Falster bergkast van Henders & Hazel is een functioneel meubelstuk met een strak design. Door de unieke kleurschakeringen straalt dit meubel een uitnodigende sfeer uit. De kast heeft 2 deuren, 2 laden en 6 niches. Door het metalen onderstel en de metalen grepen voelt deze kast als compleet! Door de LED verlichting komen jouw persoonlijke spullen extra goed tot hun recht en heb je een extra sfeervolume lichtbron! Deze kast is dé plek om jouw (persoonlijke) spullen in te bewaren!

Bekijk de Falster Bergkast op Bijzonderinwonen.nl
korver-living-falster-henders-en-hazel-boekenkast

2: Falster Boekenkast, 9-niches 70 cm

De afbeelding hiernaast zegt meer dan duizend woorden, deze boekenkast is uniek! De Falster boekenkast van Henders & Hazel heeft maar liefst negen niches, maar behoudt toch strak design. De kast is, net als de rest van de Falster collectie, vervaardigd uit geolied kikar hout. De uitvoering die hier is afgebeeld is er één in de kleur smoke in combinatie met metalen pootjes. Vier planken zijn antraciet van kleur wat de kast een unieke touch geeft. Een prachtige boekenkast waar je geen spijt van zult krijgen!

Bekijk de Falster Boekenkast op bijzonderinwonen.nl
henders & hazel falster salontafel korver living

3. Falster Salontafel, 60 X 120 Cm 1-lade T&t + 1-niche

Tot slot onze nummer drie, de Falster salontafel. Deze salontafel heeft een modern design karakter en is naast functioneel en praktisch vooral een prachtige toevoeging aan je woonkamer. Dit formaat salontafel is bovendien prachtig te decoreren met accessoires. Het combineren van accessoires met deze salontafels is één van de redenen waarom je deze salontafel eigenlijk “live aan het werk” zou moeten zien om te begrijpen wat wij hiermee bedoelen. U bent hiervoor natuurlijk altijd van harte welkom in onze Experience Store in Sliedrecht!

Bekijk de Falster Salontafel op bijzonderinwonen.nl

Net als wij enthousiast geworden?

De gehele collectie is hier te bekijken Henders & Hazel Falster en is online, maar ook in de Korver Living Henders & Hazel experience store te Sliedrecht te bekijken. De Falster collectie staat hier in sfeervolle interieuromgevingen opgesteld en ons deskundig personeel voorziet u indien gewenst graag van inspiratie, ideeën en/of advies.