Modrava, Tv-dressoir 1-klep + 1-lade + 1-mand + 1-niche – 180 Cm

Modrava, Tv-dressoir 1-klep + 1-lade + 1-mand + 1-niche – 180 Cm

€699,00

Er is voorraad aanwezig in ons centrale magazijn, danwel op korte termijn beschikbaar!

Productbeschrijving

Modrava, Tv-dressoir 1-klep + 1-lade + 1-mand + 1-niche – 180 Cm

Bij Henders & Hazel meubelen – powered by Korver Living bent u verzekerd van een snelle en betrouwbare levering. Wij werken samen met een gerenommeerde transportpartner om de meubelen te bezorgen.

Indien de producten bij ons op voorraad zijn kunnen wij de levering vaak vrijwel direct bij onze transportpartner inplannen! U heeft deze producten dan al binnen twee weken in huis!

Voor meubels die niet voorradig zijn geldt een gemiddelde levertijd van 12 weken. U kunt altijd contact met ons opnemen (per e-mail: info@bijzonderinwonen.nl of telefoon 0184-423888) voor de meest actuele leverindicatie.

Voor alle chairs and choises, banken en fauteuils, welke in vele uitvoeringen mogelijk, zijn geldt een levertijd van 12- 14 weken.

Wij maken u het graag makkelijk en daarom nemen wij zo spoedig mogelijk na uw bestelling telefonisch contact met u op om een levermoment af te spreken waarop de bestelling het beste kan worden bezorgd of -indien u uw bestelling zelf komt ophalen- opgehaald kan worden.

Bij bijzonderinwonen.nl powered by Korver Living is het bezorgen van uw bestelling naast snel ook betrouwbaar, gemakkelijk en veilig. Wij maken u het graag makkelijk en daarom nemen wij altijd telefonisch contact met u op om een levermoment af te spreken waarop de bestelling het beste kan worden bezorgd.

Aankoop via de winkel

Na uw bestelling nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op voor het geven van een leverindicatie en het maken van een bezorgafspraak. Als uw meubelen in ons magazijn zijn aangekomen, kunnen wij deze al binnen een week door onze professionele transportpartner bij u thuis laten bezorgen! Wij nemen altijd telefonisch contact met u op voor het maken van een bezorgafspraak. Indien u midden in een verhuizing zit, of om wat voor reden dan ook de meubels liever op een later tijdstip ontvangt, heeft u de mogelijkheid om de bezorging uit te stellen. Dit kan door een levering op termijn. Het is handig dit vooraf te laten weten per e-mail/telefoon of onder “aanvullende informatie” tijdens het afrekenen van uw winkelwagen. In het laatste geval nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Meubels zelf ophalen

Indien u ervoor kiest uw bestelling zelf op te halen bij onze Korver Living experience store in Sliedrecht (Leeghwaterstraat 95) kunt u dit doen zodra de order binnen is in ons magazijn. U ontvangt hierover altijd een telefonische indicatie direct na uw bestelling, en een tweede telefonisch contact wanneer het product daadwerkelijk binnen is in ons magazijn en dus afgehaald kan worden.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via telefoonnummer 0184-423888.

Haalt u uw aankoop op in de winkel dan kunt u zich melden bij de informatiebalie. Vervolgens zult u door ons personeel verder geholpen worden.

Stel: ik heb een klacht over mijn aankoop, waar en hoe kan ik terecht?
Als je niet tevreden bent over de kwaliteit van het geleverde artikel, kunt u direct contact opnemen met Bijzonder in Wonen! Stuur een email met een duidelijke omschrijving van je klacht (liefst met foto's) en bij voorkeur je ordernummer (je kunt er ook een foto met je smartphone of camera van maken) naar de klantenservice (info@bijzonderinwonen.nl). Wij zullen de klacht vervolgens in behandeling nemen en naar behoren afhandelen.
Hoe zit het met mijn garantie?
Alle artikelen uit de collectie van Henders & Hazel zijn producten van hoge kwaliteit. Daarvoor staan wij garant. U krijgt van ons dan ook garantie op uw aankoop: de garantie volgens de erkende normen van de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Voor u de zekerheid van kwaliteit. Dit houdt concreet  het volgende in: - 3 jaar (afbouwende) productgarantie - U kunt veilig en zonder risico aanbetalen - Onpartijdige klachtafhandeling Bekijk voor een totaaloverzicht de Algemene voorwaarden van CBW-erkende woonwinkels.
Hoe betaal ik mijn (online) bestelling
Op bijzonderinwonen.nl kunt u veilig, snel en gemakkelijk betalen. Alle gegevens om uw bestelling te plaatsen worden op één pagina ingevuld en al onze betalingen lopen via een beveiligde SSL-verbinding. Dit betekent dat alle persoonlijke gegevens die u ons toevertrouwd worden versleuteld. Hierdoor kunnen anderen uw informatie niet inzien. Betalen kan onder andere via iDeal, overboeking en contant of per PIN in onze winkel. Ook bestaat er de mogelijkheid per PIN te betalen bij levering.
Wat is de status van mijn order?
Wanneer je een bestelling plaatst op bijzonderinwonen.nl ontvang je van ons altijd een leverindicatie per telefonisch contact of e-mail. Voor nadere statusupdates kunt u natuurlijk altijd bij ons terecht via de hierboven genoemde kanalen.
Zijn mijn meubels ook in andere uitvoeringen leverbaar?
Enkele van onze meubelprogramma's bevatten meubels die verschillende varianten en opties hebben. Mocht u hier na het lezen van de collectieomschrijvingen op onze website nog vragen over hebben dan beantwoorden wij deze graag per telefoon of e-mail.
Kan ik houtstalen aanvragen?
Het is helaas niet mogelijk om via internet bij Henders & Hazel houtstalen aan te vragen. U bent echter van harte welkom om alle beschikbare houtsoorten te komen bekijken, ruilen en voelen in onze Henders & Hazel experience store in Sliedrecht.
Zijn de weergegeven afmetingen exact?
We proberen alle maten die getoond worden op de website zo exact mogelijk met de daadwerkelijke artikelmaten overeen te laten komen. In veel gevallen zijn de artikelen van Henders & Hazel echter vervaardigd van hout, een "levend" materiaal dat dus kan werken. Bovendien is het in veel gevallen handwerk. We proberen dus zo exact mogelijk volgens de genoemde maten te leveren, maar marginale afwijkingen zijn niet uit te sluiten. Dus zorg dat je altijd rekening houdt met een mogelijke kleine afwijking.
Kunnen jullie me helpen bij het inrichten van mijn (woon)kamer
Natuurlijk! Onze ervaren, door Henders & Hazel gecertificeerde, verkoopsters helpen u graag bij uw zoektocht naar een sfeervol interieur. Kom eens langs in de Henders & Hazel experience store in Sliedrecht en laat u inspireren!
Hoe moet ik mijn (nieuwe) Henders & Hazel meubelstuk(ken) onderhouden?
Elk meubel van Henders & Hazel heeft een meubelpaspoort dat je ontvangt bij levering van je meubel. In het meubelpaspoort vind je de kenmerken en eigenschappen van het gebruikte basismateriaal, de soort afwerking, onderhoudsvoorschriften en aanbevelingen. Door de onderhoudsvoorschriften en aanbevelingen in het meubelpaspoort goed op te volgen, ben je verzekerd van een lange levensduur. Daarnaast kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen voor aanvullend advies (per telefoon of e-mail)